Restonomi vuosimallia 2003 palasi Haagaan opettelemaan digiosaamista Haaga-Helian ammattikorkeakoulussa.Uuden oppiminen on aina mukavaa.
Matkailun sähköinen liiketoiminta
En ole aikaisemmin kirjoittanut blogia, enkä myöskään lukenut/kommentoinut kenenkään toisen blogia. Joten tämäkin on minulle täysin uutta, mutta mielenkiintoista!
Haasteita opiskelusta suoriutumiseen riittää, mutta päättäväisyyttä ja sinnikkyyttä kyllä riittää. Vuorokauden 24 tuntia on tietty sinällään haaste, kun käy kokopäivä töissä, kotona on 11 ja 12 vuotiaat lapset joiden harrastuksissa mukana oloon kuluu paljon aikaa. Olen päättänyt ottaa esimerkkiä 12-vuotiaasta 6-luokkalaisesta tyttärestäni, joka suunnittelee hyvin tarkkaan etukäteen milloin tekee mitkäkin koulutehtävät ja lukee kokeisiin.
Suunnittele, ennakoi ja toteuta, ovatkin varmaan ne avainsanat joilla tästä selvitään.
Kotieläimiä meillä ei ole, mutta tälläinen kuvassa näkyvä kisu olisi kyllä kiva. Lapset ovat jo pitkään toivoneet koiraa.
![]() |
| puamelia |

Ihat kasvot tuolla kisulla ja ilme. Tsemppiä työhön.
VastaaPoistaLyhyt, mutta hyvä kuvaus. Voisi olla toisaalta enemmän kuvausta koulutuksesta ja motivaatiosta, miksi tätä opiskelet. Hyvät kuvat!
VastaaPoista