http://www.eskelisen.fi/
Yrityksen landingpage
on selkeä, ensisilmäyksellä huomaa mitä kyseinen yritys tarjoaa.
Tilausajoista
pyydetään tarjous suoraan yritykseltä. Itselläni on kokemusta yhteistyöstä
tämän yrityksen kanssa, koska olen varannut heiltä tilausajoja Hurtigruten
risteilyltä palaaville ryhmille
Kirkkonimestä Ivaloon. Tästä on jo tosin muutama vuosi aikaa ja
tilaukset hoidettiin tuolloin sähköpostitse ja puhelimitse. Kaikki toimi
erinomaisesti.
Sen sijaan
reittiliikenteen liput ostetaan matkahuollon kautta. Matkahuolloin sivuilla
kielivalinnat on suomi, ruotsi ja englanti, kun taas Eskelisen omilla sivuilla
on myös saksa kielivaihtoehtona.
Sivustolla pitäisi
olla tänä päivänä kyllä edes jonkinlaista some mainontaa, ainakin Facebook
siellä olisi hyvä olla.
http://www.pellonhovi.fi/
Ihan mukavan näköiset
kotisivut. Kielivaihtoehdoissa huomioitu sekä kotimaiset että kansainväliset
asiakkaat vaihtoehdoilla ruotsi, venäjä ja englanti. Kuviin satsaisin saitilla
kyllä enemmän. Kuvagalleriassa on viisi kuvaa joista kolme liittyy ruokailuun.
Itse hotellista ja huoneista voisi olla kuvia. Tosin niitähän löytyy sitten
sieltä booking.comin sivuilta jonne varaa huone vie.
Plussaa on
ehdottomasti se että sivuilla on Facebook.
Yhteystiedoissa voisi
olla vielä esim. Google mapsin kartta, josta sijainti olisi helppo hahmottaa.
http://www.lounatuuli.com/
Hotellin esittely kohdassa Huoneiden hinnat vähän pomppimat, asetteluun kiinnittäisin
huomioita.
Huonevaraukset vain puhelimitse 08
423075 , EI SÄHKÖPOSTILLA. Tämä on mielestäni tosi outoa. Kannattaisi harkita yhteistyötä paikallisen matkatoimiston tai jonkun keskusvaraamon kanssa.
Sen sijaan kokous- ja juhlapalveluista voi pyytää tarjouksen
sähköpostitse.
Ravintola välilehdellä oli tietoa joulupöydästä ja menusta,
mutta ei mainintaa voiko pöytävarauksia tehdä etukäteen?
Myös kellonajat puuttuivat, eli miten ravintola on auki ja
mihin aikaan noutopöytä on katettuna.
Yhteystiedot kohdassa oli myös kartta, se on hyvä juttu.
Eivät ole mukana sosiaalisessa mediassa, joten suosittelisin ainakin liittymään Facebokiin. Onnenperantalli
http://www.onnenperantalli.fi/
Etusivun ajankohtaisuus
Kävin sivuilla 25.11. ja etusivulla on vielä näkyvissä vanhaa tietoa seuraavasti:
Onnenperän tallin avoimet ovet lauantaina 3.10 klo. 13-15!
Syyslomalla tunnit pidetään normaalisti. Jos olet lomalla, muistathan ilmoittaa siitä edellisellä kerralla. Jos peruutuksia on paljon ryhmiä saatetaan yhdistää, mutta tästä ilmoitetaan erikseen.
Lue lisää syyslomaleiristä leirit ja kurssit osiosta!
Perushoitomerkkikurssi syyslomalla ke 14.10 klo 10-15
Tallin asukkaat välilehti on hyvä. Jokaisesta hepasta oma esittely. Mukavaa myös että vastaavasti tallin työntekiöistä on esittely omalla välilehdellä.
Hinnasto sivulla esitelty hinnat selkeästi, mutta osta verkosta mahdollisuutta ei ole. Voisikohan sellainen olla heille mahdollista?
Ajankohtaista välilehdellä oli taas vanhaa tietoa. Mielestäni olisi hyvä olla välilehti jossa olisi kuvia ja juttua järjestetyistä kursseista.
Tällä hetkellä sivut vain suomeksi. Kannattaisko heidän panostaa myös kansainvälisille markkinoille?
http://www.seaction.com/fi
Vakuuttava landingpage. Nyt ollaan ajan hermolla. Asiasisältö kohdillaan ja visuaalisuudessa ollaan onnistuttu.
Empä ollut tästä ennen kuullutkaan. Hyvä tietää että tällainen elämyspalveluita tuottava yritys löytyy täältä pääkaupunkiseudulta.
Mitään muuta huomautettavaa en löytänyt kuin sen että tiedustelut ja varaukset ilmeisesti vain puhelimitse tai sähköpostitse. Miten olisi verkkokauppa? Yrityksen yhteistyökumppani verkosto on vakuuttava.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti